Allecti HR presenterar

PERSONALHANDBOK
FÖR SMÅFÖRETAG

Tillsammans med systemleverantören HUMA presenterar Allecti HR tjänsten “personalhandbok för småföretag”.  

Det är HUMA som tagit fram basen till personalhandboken och som står för den internetbaserade plattform där personalhandboken finns tillgänglig för era medarbetare. Allecti HR har anpassat den ursprungliga handboken med sådant som vi ofta får frågor om från småföretag. Vill du ha hjälp att skräddarsy något innehåll som passar just er, hjälper vi förstås gärna till med det.

Genom personalhandboken har dina medarbetare tillgång till viktig information via dator eller telefon när de behöver. I vår tjänst ingår att vi löpande flaggar för regelförändringar som påverkar innehållet i personalhandboken.

allt Det här ingår

1.

En färdig personalhandbok för småföretag

HUMA har en mängd information i sin originalversion. Allecti HR har lagt till sånt som småföretag brukar vilja ha med i sina personalhandböcker. 

2.

Anpassningar och tillägg

Förutom alla de beskrivningar vi lägger in från början och som småföretag brukar vilja ha med, har Allecti HR tagit fram en rad andra förslag som kanske inte passar alla, men som just ni kanske vill ha med. Om ni vill göra små justeringar i skrivningarna, gör vi gärna det åt er. När ni väl har handboken kan ni enkelt ändra i  den själva. 

3.

En handbok som alla kan nå överallt

Nu har du en personalhandbok som alla medarbetare kan nå via webben, på dator eller mobil. Bara att köra på!

4.

Flaggningar från oss om förändringar

I tjänsten ingår vår version av personalhandbok och eventuella standardtillägg, plus löpande flaggningar för förändringar som påverkar innehållet i personalhandboken. 

5.

Tillgång till erfarna HR-konsulter

Genom tjänsten “personalhandbok för småföretag” blir du kund till oss och får därmed tillgång till alla HR-konsutltjänster som Allecti HR kan erbjuda, från praktiska mallar och tips på enkla rutiner, till svåra personalärenden eller rådgivning om HR- och lönestrategier.

Enkel och prisvärd tjänst

Prismodellen är mycket enkel. Ni betalar en startavgift på 7.900 kronor  och sedan ett fast pris på endast 590 kronor per  månad för tjänsten personalhandbok oavsett hur många användare ni är. 

För företag med färre än 10 medarbetare, kan det vara en idé att titta på HUMA:s hela personalsystem istället, där personalhandboken ingår. Vill ni ha tillgång till de anpassningar Allecti HR har tagit fram och våra flaggningar för förändringar från Allecti HR, kan vi hitta ett bra tjänstepaket som innehåller just det. 

FLER MÖJLIGHETER MED HUMA

HUMA erbjuder ett personalsystem med många bra funktioner. Vi från Allecti HR rekommenderar HUMA till alla mindre företag som vill ha ordning på dokument, avtal och processer. HUMA erbjuder ett enkelt första steg in i digitaliseringens värld. Läs gärna mer om HUMA:s olika paket här.

Jag är intresserad av tjänsten "personalhandbok för småföretag"